*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اجراي فاز چهارم و تخريب حمام قديمي روستا+فیلم

 

حمام قدیمی روستا که در وسط روستا قرار داشت طی هم اندیشی با بزرگان روستا و اعضاي شوراي اسلامي روستاي بالاكروكلا، تخریب شد.

 

اجراي فاز چهارم عقب نشيني طرح هادي بالاكروكلا

با اجرایی و عملیاتی شدن این فاز، حدود 60 درصد از طرح عقب نشینی روستای بالاکروکلا یا قاضی محله با همت و حمایت همه جانبه اهالی این روستا انجام شد.

 

بررسي مشكلات بالاكروكلا با حضور نماينده مجلس

  با حضور حاج حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، جعفری  بخشدار لاله آباد،  طاهری معاون راه و شهر سازی شهرستان بابل  و حبیب اله پور  رییس اداره برق بخش لاله آباد مشکلات روستای بالا کروکلا مورد برسی قرار گرفت.

 

پيشينه و اعضاي شوراي اسلامي در روستاي بالا كروكلا

در اين بخش بطور مختصر و كوتاه تشكيل اولين دوره شوراي اسلامي روستاي بالاكروكلا تا به امروز را مرور مي كنيم و اعضاي شورا را حضورتان معرفي.

 

گزارش عملکرد شورای اسلامی و دهیاری بالاكروكلا(6ماهه دوم1392)

  گزارشي از سوي رئيس شوراي اسلامي روستاي بالاكروكلا،

مبني بر عملكرد اين نهاد اجرايي روستا در 6 ماهه دوم سال 1392.

 

گزارش عملكرد شوراي اسلامي و دهياري روستاي بالاكروكلا(سه ماهه اول1392)

 در اين بخش عملكرد  شوراي اسلامي و دهياري روستاي بالاكروكلا  را طي سه ماهه اول سال 1392، از قلم دهيار اين روستا يعني سيد محمد هاشمي كرويي مرور مي كنيم.

 

عملکرد دهیاری روستای بالاکروکلا(قاضی محله)

در اين بخش عملكرد  دهياري روستاي بالاكروكلا  را طي پنج سال اخير يعني از بدو تشكيل دهياري تا به امروز ، از قلم دهيار روستا سيد محمد هاشمي كرويي مرور مي كنيم.

 

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20