*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

فيلم مستند روايي روجين

فیلم مستند روجین که از سوی شبکه ی استانی سیمای مازندران تهیه و تولید شده بود و در روز شنبه 10مردادماه 1394 پخش شد، بازپخشش را امروز شاهد خواهیم بود.

 

 

پخش مستند تلویزیونی روجين، امشب در سیمای استانی

فیلم مستند روجین که در ماه رمضان امسال، در روستای ایمن آباد تهیه و تولید شده است، 10 مردادماه از سیمای استانی مازندران پخش شد.

 

مستند تلویزیونی شهید زنده ی روستا در بالاكروكلا کلید خورد+عكس

 با توجه به نقش و جایگاه والای شهدا، جانبازان و رزمندگان در حفظ و برقراری امنیت و آرامش مردم کشورمان ایران و روستای مان ایمن آباد و کروکلا، مستند تلویزیونی پانزدهیمن شهید روستا ساخته می شود.

 

مستند تنها شهيد مهمانِ روستا در راديو مازندران

 شهيد سيد مجيد موسوي تنها شهيد مهمان روستاي ايمن آباد و كروكلا يم باشد كه طي گفتگو با خانواده ايشان و سيد رضا هاشمي مستند راديويي 30 دقيقه اي، از سوي شبكه استاني صداي طبرستان تهيه شده است كه ساعت 13:30 چهارشنبه 12 آذرماه 1393 ، از راديو مازندران پخش شده است.

پدر و مادر شهيد قرباني در راديو مازندران+فايل صوتي

 صحبت هاي پدر و مادر شهيد رمضان قرباني ايمني را درباره فرزندشان كه از جهاتي بسيار شنيدني است، از سوي صداي مركز مازندران تهيه و ضبط شده است و در برنامه راديويي صبح اميد از شبكه طبرستان پخش شده است.

 

زوج كشاورز نمونه ايمن آبادي در راديو مازندران

  مريم غلام نيا كاني به همراه همسرش سيد عباس حسيني ايمني (فرزند محمد) كه ساليان سال است با سعي و تلاش، پا به پاي هم در راستاي توسعه و نوآوري در زمينه كشاورزي از جمله برنجكاري، سيفيكاري و جوجه كشي و .... 

 

شكوه عشق جانباز روستايمان در يك برنامه راديويي

حاج سيد حسن حسيني ايمني(فرزند زنده ياد كربلايي سيد محمد)، كه از ناحيه يك چشم و اصابت دو تير در پايش  از جانبازان انقلاب و دفاع مقدس به شمار مي آيد در يك برنامه راديويي حاضر شده است.

 

خبر سيماي استاني و پخش مشكل طرح هادي روستا

در بخش خبري ساعت 20:45 در بخش بدون تعارف خبر سيماي استاني مورخ 20 آذرماه 1391 دهيار و رئيس شوراي اسلامي روستا، مشكلات طرح هادي روستا را به گوش مسئولان رساندند.

شکوه عشق جانباز ایمن آبادی، در یک برنامه رادیویی

 سیدصادق رسولی ایمن آبادی فرزندحاج شریف،که در سال ۱۳۵۹در سن۱۱سالگی با دستکاری در کپی شناسنامه، برای دوره آموزش نظامی،و در سال ۱۳۶۱در سن۱۳سالگی وارد عرصه دفاع مقدس شده و در سال ۱۳۶۲در منطقه کردستان،از ناحیه یک دست مجروح می شود.

 

 

بازتاب همايش دكتر فريد در خبرگزاري مازندنومه

 اولين همايش علمي دكتر فريد در روستاي ايمن آباد و كروكلا در 21 ديماه 1391 برگزار شد بازتاب خوبي در رسانه ها يافت.

 

 

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20