*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نصب تابلوي معرفي روستا در كنار گذر جاده بين المللي

تابلوي معرفي روستاي ايمن آباد و كروكلا در كنار گذر جاده بين المللي، يكي در قسمت شرقي روستا يعني از جاده بابل به آمل و ديگري در قسمت غربي روستا يعني از جاده آمل به بابل نصب شد.

 

سيد طاهر حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد با بيان اين خبر افزودند:

 

اين تابلو با عرض و طول دو و نيم متر تهيه شده است و با هزينه اي نزديك به يك ميليون و پانصد هزار تومان از جمله هزينه مواد اوليه و ساخت تابلوي فلزي، طراحي و چاپ بنر و همچنين هزينه نصب، تهيه و نصب شده است.

تهيه و نصب تابلو، از سوي دهياري روستاي ايمن آباد، پايين كروكلا و بالاكروكلا پرداخت شده است.

 

 

 

 

 

و اما نظر شما اهالي و ديگر عزيزان در خصوص اين تابلو چيست؟

 اندازه تابلو ، طرح تابلو ، اطلاعات ثبت شده روي تابلو  و ....

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 54 در تاریخ: یکشنبه 19 خرداد 1392 ، ساعت 06:03 ب ظ
سلام،ضمن تشکر از دهیارها و شوراهای 3 محل. بهتر بود قبل از طراحی و نصب نظرخواهی می شد. باتشکر
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: دوشنبه 20 خرداد 1392 ، ساعت 01:03 ب ظ
با سلام
با تشکر از دهیار محترم بابت زحمت‌هایشان.ولی ای کاش به نظر هم محلی های خودتون هم توجه می کردید. با توجه به نظرخواهی شما در چند وقت پیش از ساخت تابلو و نظرات ارائه شده توسط هم محلی ها و عدم توجه به آن آیا دوباره بعد از ساخت این تابلو و نظرخواهی مجدد آن هم بعد از ساخت، توهین به این عزیزان نظر دهنده در قبل تلقی نمی شود؟؟! پس بهتر است 2 خط آخر از این مطلبتان را پاک کنید!!!

مديريت وبسايت:
در خبر درج شده مورخ 21 اسفندماه91، با مراجعه به لغتنامه دهخدا ديار به معني مشهور و آشكار بودن و دهي از دهستان قزوين و در فرهنگ لغت معين به معني خانه، مسكن، محل، شهر و قبيله آمده است. لذا به اين دليل واژه پيشنهادي شما،بجاي روستا به دهياران روستا انتقال داده نشد.البته شايد دهياران نظر شما را آنزمان ديده باشند.
به تو دادم آن شهر و آن روستا / تو بفرست اکنون یکی پارسا. فردوسي
يادمان باشد(به خودم مي گويم) هرگاه نظري را از ما خواستند دليل بر انجامش نيست لازم به بررسي است و اجرايي نشدنش خداي ناكرده دليل بر بي توجهي و بي احترامي نخواهد بود.

از ارائه ديدگاه و دقت نظر شما بسيار سپاسگزاريم.
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: دوشنبه 20 خرداد 1392 ، ساعت 07:03 ب ظ
با سلام خدمت مدیریت وبسایت
با توجه به گفته های خود شما و مطالعه ی قبلی بنده در راستای کلمه دیار، این کلمه به معنی خانه، مسكن، محل، شهر و قبيله می باشد و در واقع مصداق واقعی از مکان زندگی می باشد و هیچ منافاتی با روستا ندارد. در مورد بعدی هم که فرمودید نام دهی از دهستان قزوین است که تکراری بودن آن، آن هم به عنوان پیشوند البته به نظر بنده حقیر هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
در انتها باید عرض کنم که توقع بنده به هیچ عنوان انجام دادن نظرات قبلی اجرایی شدن آن نبود بلکه نظر خواستن بعد از انجام شدن کار را توهینی به خوانندگان دانستم.به قول حضرت حافظ:عیبست عظیم بر کشیدن خود را/ وز جمله ی خلق برگزیدن خودرا./از مردمک دیده بباید آموخت/دیدن همه کس را و ندیدن خودرا.

مديريت وبسايت:
با تشكر.آقا يا خانم چ حسيني به نظر مي رسد مصداق واقعی از مکان زندگی،ماهيت روستا را به همراه نداشته باشد.چون نظر شما از سوي وبسايت انعكاس داده نشد پاسخ داديم كه اگر از نگاه شما پاسخ اشتباه مي باشد پوزش مي طلبيم.نهاد اجرايي خود خبرهاي وبسايت را دنبال مي كند و پاسخ را ارائه مي دهد.ما فقط سخن دهيار را در خصوص تابلو منعكس نموده ايم و نظر مخاطبان را نيز. هم در قبل و هم در حال حاضر. اينكه اين نظرات و پيشنهادات با نظر اعضاي شوراي سه روستا يا دهياران عملي شود يا نه و اينكه چه كلمه اي يا كلماتي درج شود ارتباط با نهاد اجرايي روستا دارد.خيلي ها پيشنهاد مي دهند از جمله پيشنهاد ثبت تصاوير شهدا در كناره هاي تابلو بوده كه تاييد نشد.از ما درخواست شد مانيز پيشنهاداتي داديم.
دوم آنكه تابلو داراي نواقص عمده اي است كه در نگاه اول معايب اصلي آنرا(5مورد)ساعت ي پس از نصب به دهيار عنوان نموديم.
اميدواريم دهيار و شوراي روستا در اينخصوص با جمع بندي نظر شما و نظراتي كه با گذشت زمان توسط ساير اهالي چه حضوري و چه در وبسايت ارائه مي شود طي جوابيه اي موضوع را جمع بندي نمايند و پاسخ ديدگاهها داده شود و طرح زيباتري از معرفي روستا در قالب تابلو ارائه شود.
از دغدغه شما ممنونيم.
نقل قول
 
 
0 # محلي در تاریخ: دوشنبه 20 خرداد 1392 ، ساعت 07:03 ب ظ
با سلام
اين تابلو يك زير لايه زرد رنگ با اطلاعات بيشتر از جمله تعداد تحصيل كرده هاي دكتري روستا و تعداد جانبازان دارد.
موضوع از چه قرار است؟
به نظر ميرسد اين لايه بالايي يك پارچه سبز رنگ است،يعني قبلا مشورت با بزرگان انجام نگرفته و يا نهادهايي مانع شده اند؟!
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی ایمنی در تاریخ: دوشنبه 20 خرداد 1392 ، ساعت 08:03 ب ظ
امینی نازنین،اگربابت نگهداری سایت از طرف دهیاری هاوشوراهای محل وجهی دریافت میکینید(که امیدوارم اشتباه کرده باشم)که مجبور هستید حقیقت را کتمان کنید؛بنده حاضرم کل هزینه نگهداری سایت را بپردازم که مجبور به تن دادن به این حرکات که دور از شان خبرنگاری هست بپردازید. حرف دوست ما (چ حسینی )کاملا درست است.به پیشنهاد بنده نیز توجه کنید. پاینده بادپرچم سه رنگ سبزوسفید و قرمز ایران.

عسكري اميني ايمن آبادي:
باسلام و سپاس از شما.ارتباط وبسايت با نهاد اجرايي اگر به نشاني وبسايت روستا در پايين تابلوست،به نظر مي رسد ارتباطي با هم ندارد. در بسياري از تابلوهاي معرفي روستا نشاني وبسايت درج مي شود بدون آگاهي اعضاي وبسايت،و اصلا" ضرورتي به اجازه نيست. حتي در تقويم ديواري سال 92 يكي از دوستان نشاني وبسايت را درج نمودند. وبسايت روستا وابسته به هيچ نهاد يا سازمان دولتي يا غير دولتي نمي باشد.يك بانك اطلاعاتي و يك مركز اطلاع رساني بيطرف مجازي است.اگه موارد اشتباهي مشاهده شد يا حمايت غير منطقي از شخص يا نهادي شده است يادآور شويد تااصلاح نمايم. اينكه چه كاري صورت گرفت كه دور از شان آدمي است انسان را آزرده مي كند. اميدواريم با تلاش همه اهالي و عزيزاني كه با وبسايت همكاري دارند مسير خود را صحيح طي نماييم.اصولا" هر عملي از سوي وبسايت با مشورت اعضا صورت مي گيرد.از اينكه بنده را خطاب داديد نه ساير اعضا را سپاسگذارم.
نقل قول
 
 
0 # ابنوايي در تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392 ، ساعت 07:03 ب ظ
با سلام.از نظر من تابلوی معرفی روستا اشکالات عمده ای دارد که باید تصحیح گردد.جدای از متن معرفی روستا، از نظر فنی نیز مشکل دارد. مثلاً در هنگام شب قابل رویت نمی باشد و انعکاس نور بسیار ضعیفی دارد.و اما در پاسخ به نظرات دوستان چند جمله ای اضافه می کنم.بنظرم ،جناب چ-حسینی که نگاه بد بینانه ای نسبت به وبسایت روستا دارند،بیشتر ناراحت و نگران این موضوع هستند که چرا پیشنهادش عملی نگردید.حتی در بیان دیدگاهش در تاریخ 21 اسفند ماه 91 نیز این نگاه منفی نگرانه وجود دارد. (می دونم که کار طراحی این تابلو تمام شد ولی بازم لازم میدونم نظرم رو بگم.)این دقیقا" جمله ایست که ایشان استفاده نمودند،و مشخص می شود علاقه مند به دیدن نیمه خالی لیوان هستند.اگر نظر خواستن از دیگران،پس از انجام کار را توهین میدانید،(که در این مورد با شما هم نظرم) چرا نظرتان را مستقیماًبه دهیاری انتقال نمیدهید؟چرا از این موضوع استفاده ابزاری نموده و همچون پتکی بر سر وبسایت و مدیریت وبسایت می کوبید؟ به نظرم،پس از راه اندازی وبسایت روستا، تغییرات قابل لمسی در نوع زندگی و رفتار مردم روستا، خصوصاً قشر جوان و تحصیلکرده ایجاد گردیده،که شما آنرا نمیخواهید ببینید.
نقل قول
 
 
0 # ابنوايي در تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392 ، ساعت 07:03 ب ظ
بقیه جوابیه...
اما در جواب جناب ر-حسینی.تا آنجا که اطلاع دارم، وبسایت روستا توسط یک گروه پنج نفره از اهالی هر سه روستای به هم چسبیده ایمن آباد و بالاکروکلا و پایین كروكلا،اداره و به روز رسانی می شود،نه فقط آقای امینی.اینکه با چسباندن تهمت دریافت رشوه و پول از دهیاری و شورا به اعضای وبسایت و آقای امینی،سعی در دلسرد کردن این عزیزان دارید،بسيار بي انصافي و به دور از اخلاق انساني مي باشد. عزيزاني كه جداي از پول وقت ارزشمندشان را صرف اطلاع رساني و تهيه اطلاعات روستا نمودند.شما سري به منوها بزنيد ببينيد چه زحماتي كشيده شد.نمی توانید با به رخ کشیدن پول و سرمایه تان،این راه درست را به بیراهه بکشانید. آنهم با معرفي نامتان با حروف اختصاري.این مشکل شما نیست که فارغ البال پشت کامپیوتر نشستید و به بقیه انگ رشوه گیری می زنید آنهم بدون سند و مدرك.این بدعت غلطی است که بعضی ها به آن گرفتارند.
از نظر شخصی بنده و نظر بسیاری از اهالی که هر روز با آنها در ارتباطم،وبسایت روستا،یک اتفاق بسیار زیبا و پسندیده است که جایش خیلی خیلی خالی بود. نگاهی به آمار وبسایت بیندازید؟ سه و نیم ماه از شروع راه اندازی ، پنجاه هزار بازدید...از همین طریق دست تک تک زحمتکشان وبسایت را به گرمی می فشارم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.
نقل قول
 
 
0 # سيد علي حسيني در تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392 ، ساعت 09:03 ب ظ
سلام مي كنم به اهالي.بنده به شخصه از زحمات همه عزيزان قدرداني مي كنم بويژه گردانندگان وبسايت روستا. بحث اطلاع رساني در زمينه تابلو يا موارد ديگر در روستا با توجه به خبرهاي موجود ربطي به سايت ندارد. دوستان بروند يقه دهياران و شوراها را بگيرند. با ابنوايي موافقم زحمات زيادي كشيده شد. در اين شرايط كنوني ما براي برادرمان وقت نمي گذاريم چه رسد براي ديگران. دوستان بجاي گيردادن هاي بيهوده همكاري داشته باشند. تهمت زدن بدون دليل خودش جرم به حساب مي آيد. بعضي ها با اسم مستعار هر حرفي مي زنند. وجدان شما كجا رفته. من جاي مديريت سايت بودم توهين بدون دليل را براي مردم نمايش نمي دادم. ابنوايي ها را چه رسد به سايت. اعتبار و ارزش اعضاي وبسايت بيش از اينهاست كه صرف اهالي اينچنيني شود.قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهري.برو آنجا كه قدرت بيش از اين دانند. به نظر من سايت روستايمان يكي از بهترين سايتهاست و عالي كار مي كند.دوستان تندرو با ديگران مشورت كنند متوجه اشتباهشان مي شوند.
مدير سايت خيلي با احترام پاسخ مي دهد و اين نشان دهنده تجربه و اعتدال و حسن نيت اوست.
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی ایمنی در تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392 ، ساعت 11:03 ب ظ
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان گرامی بخصوص #ابنوایی. از این که متن ارسالی بنده را نخوانده اظهار نظرمیکنید جای تاسف دارد!!!!
بنده آقای امینی را میشناسم و مطمئن هستم که گفتم( که امیدوارم اشتباه کرده باشم).
درضمن پول دار هم نیستم که گفتی پولت را به رخ نکش.لطفا با دید باز مطالب را بخوانید وبعد اظهار نظرکنید.
نقل قول
 
 
0 # حسين هاشمي در تاریخ: چهارشنبه 22 خرداد 1392 ، ساعت 12:03 ق ظ
سلام دوستان.
بنده فقط از تلاش صادقانه و بدون مزد اعضاي سايت روستا خيلي خيلي تشكر مي كنم. كاري بزرگ و ارزشمند هست. دوستان به اين بحث خاتمه دهيد. بزرگترين آفت اهالي ابنوا و كروكلا كه سابقه زيادي دارد زيراب زني است. به راحتي براي كساني كه براي روستا تلاش مي كنند و از عمر و مالشان هزينه مي كنند حرف درنياوريد و آنان را آزار ندهيد. اگر اهل عمل هستيد بسم اله.ما هر روز شورا و دهيار را در روستا مي بينيم همه هم مي گويند خوردند و بردند اما جرات پيدا نمي كنيم در باره روستا و مشكلاتش سوال كنيم حالا مي آئيم در سايت روستا ديگران را زير سوال مي بريم.تهمت بي مورد گناهي است نابخشودني يادمان باشد احترام يكديگر را نگهداريم. سلام بر همه اهالي ايشااله ايران بره جام جهاني.
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: چهارشنبه 22 خرداد 1392 ، ساعت 01:03 ب ظ
با سلام خدمت دوستان محترم و اداره کنندگان وبسایت.
در پاسخ به انتقاد ابنوایی عزیز باید عرض کنم که دوست ندارم در مقام دفاع از خود برایم ولی ذکر چند نکته را بر خود لازم میدارم که عرض کنم. در تعریف بین المللی، فضای مجازی جایی برای بحث ها و انتقاداتی که امکان آن به صورت حضوری وجود ندارد. من در حال حاضر در روستا نیستم که بتونم نظراتم را به صورت مستقیم به دهیاری ارجاع دهم و طبق عرف فضای مجازی معمولاً وبسایت ها اینچنینی بطور مستقیم یا غیر مستقیم واسط بین مخاطبین و سازمان ها می باشند( بر خلاف وبلاگ که به صورت شخصی اداره می شود). پس دادن نظرات انتقادی نباید بصورت پتک بر سر وبلاگ تلقی شود(بهتر است اطلاعات خود را در مورد ابزارهای ارتباطی بالا ببریم) در رابطه با نظر بنده در در تاریخ 21 اسفند ماه 91 که آن را منفی نگرانه توصیف کردید باید عرض کنم که در آن خبر آورده شده بود هرچند که تابلو ساخته شده است ولی قابل تغییر می باشد و نظرخواهی شده بود که بنده نظر خود را ارائه دادم.
من هم مثل شما و دیگر دوستان با برخی از نظرات ر- حسینی ایمنی به شدت مخالفم و ایچنین لحنی را برای انتقاد نمی پسندم. اگر هم اعضای اداره کننده وبسایت وجهی دریافت کنند ،بابت زحمتی که متحمل،حقشان است .
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: چهارشنبه 22 خرداد 1392 ، ساعت 01:03 ب ظ
ادامه مطلب قبلی
در مطلبی سيد علي حسيني بیان نمودند: ( ابنوايي ها را چه رسد به سايت). بنظرم استفاده از همچنین جملاتی در مورد افراد یک جامعه شایسته نیست که آنها را بی ارزش و اعتبار بدانید و انها را لایق یک سایت هم ندانید!!! قدر و ارزش خود را به دیگران تعمیم ندهیم.
یادمان باشد(البته به خود نیز می گویم) که انتقادات خود را چه در فضای مجازی و هم در فضای واقعی چه با اسم مستعار و چه با اسم واقعی با رعایت ارزش واحترام مخاطبین خود بیان کنیم.
امام علی(ع) فرمودند:
"کسی که عیب و کاستیهای تو را پنهان کند [و به منظور اصلاح، آنها را به تو تذکر ندهد] دشمن توست."
در انتها از زحمات مدیران وبسایت تشکر فراروان دارم.
نقل قول
 
 
0 # ابنوایی در تاریخ: چهارشنبه 22 خرداد 1392 ، ساعت 03:03 ب ظ
با سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به اعتلا وپیشرفت روستایمان.جناب ر-حسینی ایمنی گرامی،به شما هم سلام می کنم .در جوابیه تان اظهار تاسف کردید که متن ارسالی شما را نخوانده جواب دادم.در جواب عرض می کنم که اتفاقاً متن چهار خطه شما را بیش از ده بار خواندم .شما ابتدا تهمت می زنید و در داخل پرانتز خودتان را تبرئه می کنید،و این کار بنظرم اصلاً درست نیست. در قوانین حقوقی کشورمان یک اصل وجود دارد و آنهم اصل برائت افراد است. قانون و عٌرف می گوید،همه اشخاص و افراد از نظر قانون بی گناهند، مگر آنکه خلافش ثابت شود. هیچوقت نمیگویند همه افراد گناهکارند، مگر آنکه خلافش ثابت شود... شما اشخاص را گناهکار میدانید و دیگران را وادار به ثابت کردن خلاف آن می نمایید. حال پیش خودتان مجسم کنید، اگر به زعم خودتان همه گناهکار باشند،مگر آنکه خلافش ثابت شود،،چه اتفاقی در جامعه می افتد.آنوقت سنگ روی سنگ بند نمی شود. جناب حسینی گرامی و دیگر دوستان محترم،بیاییم با همدلی و همراهی و هر از چندی،با ثبت یک تشکر ساده در وبسایت روستا،از زحمت و مشقت دست اندرکاران وبسایت،که بدون ادعا،وقت و هزینه شان را صرف اداره و به روز آوری وبسایت می کند ،تجلیل و تشکر کنیم. پاینده باشید.
نقل قول
 
 
0 # سيد طاهر حسيني در تاریخ: چهارشنبه 29 خرداد 1392 ، ساعت 12:03 ب ظ
به نام خدا. خدمت همه اهالي روستا سلام و خسته نباشيد عرض ميكنم.در مورد تابلو بحث هاي زيادي مطرح شده كه بعضي از آنها تا حدودي غير منصفانه بنظر ميرسد. بايد خدمت همه عزيزان عرض كنم كه طرح ساخت و نصب تابلو از بهمن 1391 كليد خورد كه دهياري براي ابعاد و طراحي تابلو از قشر تحصيلكرده ايمن آباد نظرخواهي انجام نمود.كه تابلو با اين ابعاد تاييد و طراحي آن نيز به اين عزيزان سپرده شد كه متاسفانه بخاطر مشغله زياد تا 3 ماه بطول انجاميد.در همين حين نظر سنجي در مورد طراحي انجام شد كه از بين 2020 نفر ساكن روستا و هم محلي هاي ديگر كه در خارج روستا زندگي ميكنند،فقط 1 نفر نظرش را در سايت اعلام نمود.بعد از همه اين كش و قوس ها طرح مورد نظر آماده شده و نصب گرديد. ولي به علت كمبود ديد و سيل انتقادات ،بعضا بصورت تخريبي ،به اين طرح، در عرض چند ساعت مجبور به تعويض طرح شديم.بايد عرض كنم كه اين تابلو كم و كاستي هايي دارد كه ان شاءالله طي ماه هاي آينده با اتفاق نظر بزرگان، تحصيل كرده ها و صاحب نظران اين روستا ايرادات آنرا برطرف خواهيم كرد. با تشكر
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20