*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد محمد مهدي هاشمي كرويي

 دانشجوي کارشناسی ارشد اقتصاد انرژي، در دانشگاه تهران

 

سيد محمد مهدي هاشمي كرويي فرزند سيد بيژن متولد سي ام شهريور 1366 از روستاي كروكلاي بابل

 

 

ايشان دوره دبستان را در مدرسه ابتدايي جمالي بابل، با نمرات عالي و با معدل 20 به پايان مي برد و براي حضور در مدرسه راهنمايي، در آزمون  ورودي مدرسه تيزهوشان شركت مي كند و  در مدرسه تيزهوشان شهيد بهشتي بابل پذيرفته مي شود. ايشان با معدل 19.3 دوره سه ساله راهنمايي را به پايان مي برد و دوره دبيرستان را نيز با قبولي در آزمون ورودي دبيرستان تيزهوشان شهيد بهشتي بابل، در رشته علوم رياضي ادامه تحصيل مي دهد.

 

سيد محمد مهدي هاشمي با معدل 18.5 گواهي نامه ديپلم خود را دريافت مي كند و در سال 1384 در آزمون ورودي دانشگاه پذيرفته شده و در دانشگاه صنعتي اميركبير تهران در رشته مهندسي نفت پذيرفته مي شود.

 

ايشان در سال 1388 گواهي نامه كارشناسي خود را با معدل علمي بسيار خوب اخذ كرده و از سوي دانشگاه لوئيزياناي امريكا، دعوتنامه براي ادامه تحصيل دريافت مي كند كه  با توجه به مشكلات ويزا ، امكان حضور  و ادامه تحصيل نمي يابد.

 

سيد محمدمهدي هاشمي از دولت ايران براي دانشگاه گوبكين روسيه نيز ، بورسيه ادامه تحصيل دريافت مي كند و براي ادامه تحصيل عازم اين كشور  مي شود اما با توجه به شرايط فرهنگي دانشگاه گوبكين روسيه، انصراف داده و به كشور برمي گردد.

 

ايشان براي ادامه تحصيل در دوره كارشناسي ارشد در سال 1390 در دانشگاه تهران پذيرفته مي شود و در رشته اقتصاد انرژي  در حال ادامه تحصيل مي  باشد.

 

سيد محمد مهدي هاشمي كرويي دو مقاله ارائه كرده است، كه مقاله دومش در مرحله داوري است.

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20