*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تقدير از پدر بزگوار شهيد سيدمحمود حسيني در جشنواره ملي بهار نارنج

 

  در مراسم اختتاميه ششمين جشنواره ملی بهار نارنج بابل از حاج سيد خليل حسيني ايمني پدر بزرگوار شهيد سيدمحمود حسيني  تقدير شد.

 

در اين مراسم كه با حضور خيل عظيم جمعيت بابل همراه بود و تعدادي از اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا نيز به چشم مي خوردند، آقاي حسين بيژني، شهردار بابل به ياد رشادت هاي جوانمرداني چون شهيد سيد محمود، به نمايندگي از مردم بابل و به ياد همه ي شهداي ايران زمين، 10400 تن از شهداي مازندران و بويژه 1700 تن از شهداي شهرستان بابل، ضمن بوسه بر دستان حاج سيد خليل، ضمن تقدير از ايشان، لوح تقدير و تنديس ششمين جشنواره ملي بهارنارنج بابل را به ايشان تقديم نمودند.

 

از طرفي آقاي كاظم احمدزاده كه به عنوان مجري ششمين جشنواره ملي بهار نارنج بابل، به همراه ژاله صادقيان، دعوت شده بود نيز، به احترام مقام والاي شهدا، ضمن وكالت از همه ي مردم حاضر در جشنواره، بوسه بر دستان حاج سيد خليل، پدربزرگوار شهيد زد.

 

لازم به يادآوري مي باشد جشنواره ملي بهارنارنج بابل، هر ساله در ماه ارديبهشت، به مدت سه روز و سه شب در ضلع جنوبی پارک نوشیرواني بابل برگزار مي شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عكس ها:فرج اله رمضاني

 

 

 

 

 

 

براي مطالعه و كسب اطلاعات بيشتر از

شهيد سيدمحمود حسيني ايمني

روي تصوير زير كليك كنيد

 

 


 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20