*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

همايش حاميان علم و فرهنگ روستا به روايت تصوير

 

روز چهارم فروردين 1395 نشستي با حضور تعداد زيادي از مردان تحصيلكرده ي روستاي ايمن آباد و كروكلا در تالار باغ زندگي لاسمي برگزار شد.

 

 

اين نشست دوستانه كه با تلاش انجمن حاميان علم و فرهنگ ايمن آباد و كروكلا اجرايي و برگزار شد، در راستاي هم انديشي، همدلي و همكاري بيشتر براي توسعه روستا در ابعاد مختلف بوده است كه با استقبال حاضران مواجه شد.

 

 

انجمن حاميان علم و فرهنگ روستا كه در تابستان سال 1394 در راستاي رونمايي كتاب ابنوا_كروكلا شكل گرفت و اهدافي چون: برگزاري همایش هاي علمی، فرهنگی، بومی و ... در روستا، کمک به برگزاري کلاس هاي آموزشی در زمینه هاي درسی براي دانش آموزان، دانشجویان و کلاس هاي هنري براي علاقه مندان، کمک به برگزاري مسابقات علمی و پژوهشی، استفاده از ظرفیت هاي متخصصین روستا در جهت گسترش علم و دانش در روستا، حمایت ازطرح هاي تحقیقاتی و پژوهشی تحصیلکرده هاي روستا، سعی در شناساندن روستابه عنوان یک مرکز علمی به مردم منطقه، شهرستان و کشور،  حمایت از ایجاد مجلات پژوهشی، علمی و معرفی و تقدیر از افراد موفق در زمینه هاي علمی و فرهنگی روستاي ايمن آباد و كروكلا و مواردي از اين دست را دنبال مي كند.

 

 

طي روزهاي آينده مطالب كاملتر از شكل گيري و اهداف انجمن حاميان علم و فرهنگ ايمن آباد و كروكلا در وبسايت روستا درج خواهد شد.

 

 

هدف اصلي از اين نشست بيان اهداف اين مجمع و شناخت بيشتر اهالي با اين مجمع نوپا، و همدلي بيشتر در توسعه اهداف آن و افزايش حاميان بيشتر.

 

و اما فهرست برنامه هاي اجرا شده در اولين نشست دوستانه ي حاميان علم و فرهنگ روستاي ايمن آباد و كروكلا:

 

 

 

 

 

قرآن

 

سرود ملي

 

نوروزخواني (آقاي رحمت لاسمي ايمني)

 

سخنراني دكتر حسينعلي اصغرنيا ايمني

خير مقدم و بيان اهداف مجمع و عملكرد آن، به عنوان رئيس مجمع حاميان علم و فرهنگ روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

گزارشي از عمكرد نهاد اجرايي روستاي ايمن آباد توسط دهيار روستا يعني سيدنقي حسيني ايمني

 

كليپ مجمع حاميان علم و فرهنگ ايمن آباد و كروكلا

 

سخنراني حجت الاسلام دكتر سيدمحمدرضا هاشمي كرويي

اهميت ساخت و تكميل كتابخانه ي روستا

سخنراني حجت الاسلام شيخي عزيزي امام جمعه محترم شهر زرگرشهر

توسعه بخش لاله آباد

 

گزارشي از عمكرد نهاد اجرايي روستاي پايين كروكلا توسط دهيار روستا يعني سيدزمان هاشمي كرويي

 

گزارشي از عمكرد نهاد اجرايي روستاي بالاكروكلا توسط دهيار روستا يعني سيدمحمد هاشمي كرويي

 

سخنراني علي ايماني ايمني مولف كتاب ابنوا كروكلا

درباره چند سند تاريخي روستا

 

 

 

 

اين نشست كه از ساعت 10:30 آغاز و تا ساعت 12:30 به طول انجاميد، در نتيجه ضمن ديدار جوانان ديروز و امروز روستا، درخواست شد تا همكاري و همدلي بيشتري، حاضران با انجمن حاميان علم و فرهنگ ايمن آباد و كروكلا داشته باشند و با عضو شدن در اين انجمن روستايي ايمن آباد و كروكلا، ايده ها و پيبشنهادهاي ي خود را در رابطه با توسعه ي روستا و قدمي كه خود مي توانند بردارند، اعلام نمايند.

 

 

تصاويري از اين نشست آماده شده است، كه با كليك روي تصوير زير مي توانيد به تماشاي آن بنشينيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 عکس ها از: بهمن لاسمي ايمني

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+2 # سید روح اله هاشمی کرویی در تاریخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ، ساعت 03:01 ب ظ
با سلام خدمت همه دست اندرکاران سایت ایمن آباد و کروکلا که قبول زحمت فرموده و اطلاعات روستا را در اختیار اهالی محترم این روستا قرار می دهند و عرض سلام دارم خدمت همه عزیزان زادگاهم که این سایت را مطالعه می فرمایند.

همیشه بعد از خواندن خبرهایی از سایت که به نظر بنده کمی ایراد داشت خواستم انتقاداتی رو مطرح کنم ولی به دلایل مختلف که مهمترین آن شاید کاشتن بذر اختلاف میان دو روستای ایمن آباد و کروکلا(بطور ناخواسته) بود از این کار صرف نظر کردم،الآن هم احساسم این هست که مطلب نوشته شده در سایت درج نمی شود ولی با این حال......

همین خبر که مرا وادار به نوشتن این مطالب کرد تحت عنوان همایش حامیان علم و فرهنگ روستا منتشر شد،انتخاب افراد مورد نظر چگونه انجام شد؟(منظورم همه افراد حاضر در جلسه نیستند و تعدادی از این افراد مد نظرم هستند)

چرا افراد دیگر که مدارج تحصیلی خوبی را طی کردند به این همایش دعوت نشدند؟

افراد دعوت شده(تاکید می کنم بعضی از این افراد)چه حمایتی برای ارتقا علم در روستا انجام دادند؟

چرا افرادی که قادر به کمک به روستا هستند به این همایش دعوت نشدند؟و...

متاسفانه بیشتر خبرها و عکسهای اختصاصی روستا محدود به تعدای از افراد هست و برای ما کروکلایی ها بیشتر این سایت در حد اعلامیه فوت کاربرد دارد و تقریبا هیچ خبر به درد بخوری برای ما کروکلایی ها ندارد و...




وبسايت روستا:

با سلام و سپاس از توجه شما.
انتقاد همواره سازنده است و موجب رشد.
وبسايت روستا خبرنگار خاصي در روستا ندارد كه خبرها تهيه و ارسال گردد، بلكه با همكاري اهالي بوسيله تلفن و پيامك و يا تلگرام در اختيار وبسايت قرار مي گيرد. در ايمن آباد اتفاقهاي معمولي خبرش به ماارسال مي شود اما در پايين و بالاكروكلا كمتر. حتي خبر فوت افراد.
دو نفر از عزيزان بالاكروكلا از اعضاي وبسايت هستند كه محل زندگي شان نيز در روستاست، كه تلاش در ارسال خبر دارند. لذا همكاري ساير عزيزان را به هر شكل ممكن طلب مي كنيم.
در مورد خبر سيلاب اگر دقت شود به خزانه هاي برنج ايمن آباد و پايين كروكلا نيز آسيب زد اما 90درصد خبر و تصاوير در مورد بالاكروكلاست و 10 درصد از ايمن آباد، اما از پايين كروكلا اصلا".يعني با توجه به پيگيري وبسايت، خبري به ما ارسال نشد.

ارزش وبسايت به خبرهاي روز و مقالات و مطالب تحليلي از روستاست و گرنه اعتباري ندارد، و اين به همكاري ما و شماست.

لذا از شما دوست عزيز نيز درخواست مي كنيم با همكاري و سفارش اهالي روستا در ارسال خبرها و مطالب خاص روستاي كروكلا ياري مان نمائيد.

در مورد نشست دوستداران علم و فرهنگ ايمن آباد و كروكلا، بايد مسئولان اين مجمع پاسخگو باشند و ارتباطي با وبسايت روستا ندارد.در اينخصوص ضمن يادآوري به عزيزان پاسخ آنها را، پس از ارسال، درج خواهيم نمود.

از توجه شما ممنونيم.
نقل قول
 
 
+2 # سید روح اله هاشمی کرویی در تاریخ: پنج شنبه 19 فروردين 1395 ، ساعت 07:01 ب ظ
با سلام مجدد خدمت شما و سپاس از درج انتقاد بنده.

البته انتقاد بنده متوجه شما نیست و توضیح شما در مورد نداشتن اعضا از پایین کروکلا که موجب ثبت خبرهای کمتری از این قسمت از روستا می شود مورد قبول بنده می باشد(من از اهالی روستای پایین کروکلا و مقیم سمنان هستم و دقیقا منظورم از گزینشی عمل کردن خبرها عدم درج اخبار از روستای پایین کروکلاست).

اما انتقاد بنده از شما به عنوان مدیر سایت این هست که شما وقتی قبول زحمت فرمودید و سایت را به نام ایمن آباد و کروکلا نامگذاری کردید باید تلاش کنید که تعدادی از افراد را برای ارسال خبر از روستای پایین کروکلا انتخاب نمائید با توجه به جوانان خوب و تحصیل کرده ای که در این بخش از روستا زندگی می کنند متقاعد کردن چند نفر از این دوستان برای ارسال خبر از این بخش از روستا، دور از دسترس نیست.

در مورد همایش مورد نظر انتقاد بنده متوجه مسئولان مورد نظر می باشد و نه شما و از شما به عنوان یک واسط درخواست داشتم که جواب مسئولان را درج نمائید.

باز هم تاکید می کنم انتقاد از تصمیمات و کارهای انجام شده در روستا زیاد است(انتقاد به کتاب ایمن آباد و کروکلا که بنده آن را مطالعه نمودم،انتقاد به تقسیم بندی بین ایمن آباد و کروکلا و بودجه اختصاص یافته در این رابطه به دو روستا، تابلوی ورودی روستا و...)

ولی همچنان از شما بابت زحماتتان سپاسگزارم و امیدوارم با انتخاب دو سه نفر از جوانان خوب روستای پایین کروکلا، از این بخش از روستا، که احساس می کنم خبرهای کمتری مخابره می شود، در آینده خبرهای بیشتری داشته باشیم.








وبسايت روستا:

انتقاد شما به رئيس مجمع حاميان علم و فرهنگ ايمن آباد و كروكلا ارسال شد. در صورت دريافت جوابيه درج خواهد شد.

در مورد خبرهاي وبسايت از پايين كروكلا متاسفانه همكاري خوبي از سوي فرد خاصي انجام نمي شود. در صورت امكان اگر فردي را معرفي نمائيد سپاسگذار مي شويم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20